Monday, February 24, 2014

Giraffe Journey 1: Hutan, Air Terjun, dan Puncak Paralayang

This journey has begun. This was only the first step. I wish I could keep running away, dear you. First destination : Taman Nasional Gede Pangrango.
I wish I could tell you

Seperti yang sudah saya katakan, jerapah memiliki kaki kaki panjang dan dia bisa menjangkau manapun. Saya berniat membawanya kemanapun petualangan kabur saya berjalan. So that I will feel safe, always.

Help! I'm Drowning
Memang benar meski bersama teman, dalam perjalanan inipun pikiran saya melayang kemana-mana. Dalam 'sendiri', saya berjalan sambil berpikir, berusaha mencari jawaban dari pertanyaan-pertanyaan yang terus menerus menghantui saya.

Like a damsel in distress
 Ini belum akan berakhir. Saya masih belum menemukan jawabannya. Saya juga belum bisa  menjawab "kenapa?" nya kamu.
May I keep running away?
 Tell me I act like kiddos, but here I am, who easily becomes jealous. I love running away when get troubles in mind and heart.
Giraffe Journey
 If it is fine, just let me be alone for several times. I won't run away from our scheduled trip(s). Still, I am the human who keeps her promises.
I am tired. I really am.

No comments:

Post a Comment